ヒデヨのジョムティェンビーチ便り

バンコクの南東150km、パタヤの南5kmに位置するJomtien Beachでロングステイしています

Zoom オンラインで、ラフターヨガのワークショップを開催

2月と3月は開催自粛していたのですが、今月は初めての試みとして、バンコクラフターヨガクラブのワークショップを、zoomオンラインで行なってみました。先週末の初回に続き、今日は2回目の開催でした。盛況でした!

 

タイランド各地そして世界各地から、参加者の皆さんが集まってくださいました。オーストラリア人リーダーのダスティが、”新型コロナ”ラフターで、元気よくセッションを始めてくれました。

 

ご参加の皆様、ありがとうございました! オンラインのおかげで、人の目を気にすることなく、心から大笑いできる環境となりました 。マスク着用せずに大勢の皆さんと笑えるのは、とても楽しい経験となりました。

 

Our second online Laughter Yoga workshop was a big success tonight.

Participants gathered from various parts of Thailand and the world. And Dusty cheerfully started the session with Covid Laughter.   

Thank you all for joining! This online Laughter Yoga was able to provide a safe environment where everyone can laugh loudly and heavily without social implication. It was so nice laughing with more than ten people together without wearing facial mask!

 

Sunday Bangkok online Laughter Yoga

 

f:id:jomtien:20200420021925j:plain