ヒデヨのジョムティェンビーチ便り

バンコクの南東150km、パタヤの南5kmに位置するJomtien Beachでロングステイしています

10月のバンコクラフタークラブを開催しました

 ポーランド、スウェーデン、米国、日本、タイからのメンバー9名様が、昨日バンコクラフターヨガの無料ワークショップに集まってくださいました。会場は、バンコク市内プロンポン地区にあるプラムヨガセンターです。

 

タイ人リーダーのレッキーが、クラス進行を担当しました。参加者一人一人に、あなたの笑いの超能力を見せて下さい、と促します。思いつくままに想像力豊かに、個性的な笑いを促します。面白さいっぱいです。

さらには日本をテーマにしたいくつかの笑いのセッションを行いました。皆で、理由なくただ単純に、子供のような遊び心に還りました。

 

 ご参加の皆様、ありがとうございました。会場のヨガスタジオを提供してくださったビータさんに、感謝申し上げます。

 

Nine yogis from Poland, Sweden, USA, Japan and THai gathered for the monthly Laughter Yoga workshop at Prem Yog and Ayurveda Center Bangkok yesterday.

 

Lekky opened the class with her special talent. She encouraged all participants to create and show their own superpower to everyone with the help of laughter. What an interesting and improvisational workshop! Then Mimi and Senichi lead Japan themed laughter. We simply enjoyed the childlike playfulness for no reason.

 

Thank you all for joining!  

Last but not least, we are grateful for using this beautiful yoga studio provided by Bita.

 

クラスの写真は、こちらの Facebook リンクからご覧になれます。

https://bit.ly/2B8hZ0f

 

f:id:jomtien:20191013235217j:plain