ヒデヨのジョムティェンビーチ便り

バンコクの南東150km、パタヤの南5kmに位置するJomtien Beachでロングステイしています

この週末土曜は、バンコク市内でラフターヨガの無料ワークショップを開催しました

毎月第2土曜開催なのですが、先月は前国王様逝去2周忌の祝日と重なったので、お休みとなりました。今月11月10日(土)は2か月ぶりの開催となりましたが、12名の参加者様にお越しいただけました。おかげさまで、楽しいひと時となりました。

思いつくままにさまざまな手拍子、深呼吸、子供のような遊び心を交えて、常連メンバーも初参加の方も一緒に、笑いのエネルギーを分かち合いました。ありがとうございました。

 

 12 wonderful Laughter yogis gathered for the monthly Laughter Yoga workshop in Bangkok yesterday.
Awesome leaders Duangkamon , Megumi, Senichi, Chifumi demonstrated lots of improvisational hand clapping, deep breathing and childlike playfulness during the 60 minutes session.


Both regular members and first-time participants shared mutual intensive laugher energy.
The highlight was the happy birthday song for our photographer Chifumi. Her big contribution to this workshop over the years is absolutely precious.


Thanks to the yoga studio owner Bita for your greeting at the end of the workshop. Your kindness made all participants happy and grateful.
Hope to see all of you again at the next workshop on Sat 08 Dec!

 

goo.gl

f:id:jomtien:20181112221926j:plain

 

次回ワークショップは、12月8日(土)16時~17時です。無料です。お子様からご年配の方まで、語学力や体力に関係なく、どなたもお気軽に参加いただけます。